A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. szeptember 23., vasárnap

A félreértések elkerülése végett

Írtam pár bejegyzésben, hogy spórolok. Ez ne tévesszen meg senkit, nem élek rosszul (jó a kecóm, eszem minden nap gyümölcsöt stb.),  de nem szeretnék ész nélkül költezeni, mivel szeretnék félretenni egy kis pénzt a bizonytalan jövőmre. Ami akkor is aktuális lenne, ha Magyarországon maradtam volna, mivel az ösztöndíjam jövő ilyenkor lejár.
A szüleimtől kérhetek kölcsön bármikor, de mivel fenemód büszke vagyok és úgy gondolom lassan 28 évesen már nem is igazán illik.
A lényeg, nem kell sajnálni, mert jól érzem magam itt.

Nem kell sajnálni, mert

jó lakásban lakom és van saját fürdőm
barátságosak és segítőkészek a munkatársaim
mindenféle tengeri herkenyűt lehet kapni
sokféle gyümölcsöt eszem
helyesek a portugál fiúk
fél év alatt megtanulhatok alap szinten portugálul
gyakorolom az angolt is
drága a repülőjegy.

Amiért lehetne sajnálni,

nem tudok biciklivel járni munkába
nem szeretem a tengeri herkenytűket
csak 2 decis itt a sör
nagyon alacsonyak nekem a portugál fiúk
dombnak felfutni elég nehéz
gyorsan beszélnek.
drága a repülőjegy. :-)