A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. április 23., kedd

Újabb költözés és végleges nyugalom

Eldöntöttem, hogy elköltözöm. Nem bírok tovább itt lakni a lakótársaimmal. Nagyon zajosak. Éjjel egykor kezdenek el főzni. Múltkor éjfélkor kezdett el az egyik lány énekelni a nappaliban. A baj csak az, hogy mivel a nappaliból nyílik az összes szoba és eléggé visszhangzik is, olyan volt, mintha nálam énekelt volna. Az elején azt hittem, hogy majd megszokom.
De rájöttem, hogy inkább fizetek többet, de nem bírom tovább, hogy folyamatosan kialvatlan vagyok.
Zuzanaval, a szlovák barátnőmmel fogok együtt lakni. A lakás nagyon jó helyen van, a vasút és a pályaudvar között, 10-15 percre a munkahelytől. Ő ugyanúgy korán szeret kelni és korán feküdni. Már nagyon várom.
Sajnálni fogom az uszodát, de heti egyszer, hétvégente eljövök. Az viszont nagyon jó, hogy közel lakom a Park Choupalhoz, ahol nagyon jó futni.
Valamit valamiért. Rájöttem, hogy a nyugalmam sokkal többet ér, mint az, hogy tudok-e esetleg félretenni.

Zuzana pedig az egyik legjobb barátnőm itt.

A főbérlő pedig nem volt meglepve, valószínű nem én vagyok az első, aki emiatt elköltözik.