A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. április 11., csütörtök

Azori-szigetek: Lagoa das Furnas

Ma a 7:15-ös busszal elmentem Furnasba, hogy megkerüljem a Lagoa das Furnas tavat és elmenjek a Terra Nostra kertbe.
A tó 2 km hosszú, aktív vulkáni folyamatok vannak a szélén. A vulkános hely neve Caldeiras da Lagoa das Furnas. Itt bugyog a forró víz és a helyiek itt szokták elkészíteni a helyi specialitást. A sok eső miatt meg volt áradva a tó rendesen.
Megpróbáltam feljutni a Pico do Ferro hegycsúcsra is, de az út felénél nagyon rosszá vált a gyalogösvény, ömlött lefelé a víz, többször majdnem el is estem, úgyhogy inkább visszafordultam. Elmentem egy nagyon szép kilátóhoz is és a Terra Nostra kertbe is. Itt mindenféle különleges növény van a világ minden tájáról. A kert közepén van egy termál medence. Nem hoztam h, úgyhogy csak a lábamat lógattam bele. Itt találkoztam Matiassal, aki svájci pilóta és ő is egyedül utazik most, mert a felesége otthon maradt a gyerekekkel. Felajánlotta, hogy szívesen hazavisz kocsival, örül, hogy végre nem egyedül van. Én is picit magányosnak éreztem magam. Elmentünk kocsival Maiaba és Riberia Grandeban vacsoráztunk. Holnap együtt túrázunk Sete Cidadesbe és elmegyünk a déli parton egy hőforráshoz fürdeni. Vettem fürdőruhát. :-D



Lagoa das Furnas

Sok az eső

Caldeiras da Lagoa das Furnas

Úton a csúcs felé

Lagoa das Furnas




Laknék itt

Furnas



Furnas

Megjött a zsemle

Terra Nostra Garden

A termálmedencénél

Terra Nostra Garden

Cikászok

Maia


Maia

Riberia Grande part

Tehenes ház :-)