A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. április 14., vasárnap

Azori-szigetek: hatodik nap, túra a csodatavak körül

Ma Markussal megbeszéltünk, hogy túrázni megyünk. Képeken már láttam ezt a túraútvonalat, a hegygerincen kell végig menni az Azul és a Verde tavak körül. Nagyon szerencsénk volt az idővel, mert végig sütött a nap, nem volt eső, bár néhány helyen elég erős szél volt. Annyira beszélgettünk, hogy nem figyeltük merre megyünk és jó nagy kitérőt tettünk. A 12 km-es túra így nekünk majdnem 21 km-esre sikerült és majdnem 5 óra volt mire teljesítettünk. De nem bántam, sok mindenről beszélgettünk. Azt hiszem néha egy idegennel könnyebb megosztani dolgokat, mint egy baráttal. Legalábbis ezt láttam nála. Azt hallottam a svájciakról, hogy elég zárkózottak, de aki kettőt is megismertem, nem voltak azok.
Néha megálltunk pihenni egy-egy mezőn. Jövő héten lesz a rally és az is ezen az útvonalon lesz. Eléggé elfáradtam, mikor a faluba értünk, igazán kiérdemeltük a sört és a pizzaszeletet. Ilyen jól nem esett mostanában pizza. Szerencsénkre volt ott egy taxi, amivel visszajutottunk a kiinduló ponthoz.
Ezután elmentünk az óceánpartra, ahol van egy hőforrás és ha nem magas az óceán szintje, akkor lehet benne fürdeni. Sajnos magas volt, így csak a sziklákon ücsörögtem és bámultam a vizet. Azt hiszem nekem az óceán mellé kellett volna születnem Az óriás hullámok, a sós víz, a kékség, valami csodás.

Az útvonal a nem túl kis kitérővel :-D


A zöld sziget

A start

Ivóvíz csatorna volt egykor

Febukkant az egyik tó

Északi part

Az útvonal

Meghódítom a csúcsot

Bika

Itt lesz a rally is

Lagoa Verde és Lagoa Azul

Szabadság. Szeretem.

Zöld

Igazi túraélmény

Kék

A háttérben Mosteiros

Zöld mezők

Mgérkeztünk.











Óriási hullámok

Fuss, ha óriás amőbát látsz :)

Tisztelet.