A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. április 16., kedd

Azori-szigetek: nyolcadik nap, könnyes búcsú és haza(?)térés



Reggel 10:15-kor indult vissza a gépem Ponta Delgadaból. Már 6-kor felkeltem és 8 előtt eljöttem a hostelból. A recepciós hívott nekem egy taxit. Szerencsre a sofőr beszélt angolul és elmesélte, hogy mikor Kanadában élt, volt egy magyar barátja. Aztán visszaköltözött ide, vett egy házat Ponta Delgada közelében. Amúgy Maiaból származik, az sincs túl messze, de a taxis munka miatt jobb itt laknia. Mondtam neki, hogy remélem vissza fogok tudni még jönni ide. Picit kellett várnom a becsekkolásig. A reptér nem túl nagy, nem sok mindent lehet csinálni,így kényelmesen megettem a banánjaimat és vártam a kapunyitást. 

A rózsaszín táska


Majdnem sírtam, amikor felszálltam a gépre.

A repülőút 2 és fél óra, szép idő volt. Csak egy kisbaba kezdett el sírni, a többi kisgyerek pedig kapott a stewardessektől egy csomagot, volt benne játék meg kiszínező.
Lisszabonban találkoztam Andrással és a barátnőjével, akit couchsurfingről ismerek és a maraton napján nem volt már erőm összefutni vele. Kávéztunk és az 5 órás busszal jövök vissza Coimbrába. A fülem nagyon fáj, picit várom, hogy hazaérjek, főzök majd mézes gyógyteát meg vannak másabb gyógyszereim is. Ha nem javul, el kell menjek orvoshoz…