A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. április 6., szombat

Itt a tavasz, itt az ideje az első pikniknek

Mára szerveztem egy pikniket. Szerencsére nagyon jó idő volt és elmehettünk a Park Choupalba.
Elég vicces volt, elsőnek én érkeztem és 3 német és egy osztrák lány. Ők nagyon készültek, csomó mindent vettek és készítettek is kétféle salátát. Én sütiket és bort vittem, meg műanyag poharakat. Utánuk érkezett egy olasz fiú, majd egy magyar srác és egy lengyel. A végén pedig egy jó nagy csapat olasz, szerb, spanyol, cseh és brazil. Szóval elég nemzetközire sikerült. Nem is mindenkit ismertem, de mindenki ismert valakit, aki jött és elég népes tömeg gyűlt össze. Jót beszélgettünk és ettünk.
Az mondjuk furcsa volt, hogy csak én vittem bort, meg  Gábor és a lengyel srác sört. Úgy látszik nekünk tartozik csak hozzá a piknikhez a pia is. :-)
Mindenki örült, hogy milyen jó hogy megszerveztem és hogy milyen jó ötlet. És hogy végre van valami, ami délután van és nem a piálásról szól.
Egyébként rájöttem, hogy öregszem. Ők mind 21-22 évesek. Mikor az egyetemen tavaly tanítottam, 19-22 éves diákjaim voltak... Hiába, én sem leszek fiatalabb. :-)


Az óriásmackóval

Kacsacsapat

Békés horgász, rügyező fák

Elsüllyedt

Park Verde

Azulejos pad



Az időben érkezők

Népesedünk

Egyre többen

Akik a végéig kitartottunk

Wow, milyen kicsi vagyok :-D