A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2016. február 25., csütörtök

Ùj-Zéland: Az Avalanche csúcs

Wanakat elhagyva megalltunk egy kilatonal. Mikor visszaertunk a kocsihoz, akkor lattuk meg, hogy egy masik auto miatt rapattant egy ko a szelvedore es 15 cm repedes keletkezett pont Paulo elott. Gyorsan felhivtuk az autoberlo ceget, ahol azt mondtak, hogy Queenstownban es Greymouthban van iroda, ahol meg tudjak nezni a kocsit. Mivel nem akartunk visszafele menni, igy Greymouthba mentunk el. A repedes csak egyre nott, mondtak, ragasszunk ra celluxot es az segit. Aznap nem tudtak masik kocsit adni, igy meg egy napig a torott uvegessel kellett maszkalni. Ami azert nem jo, mert megbuntethet a rendor.
Igy, hogy varnunk kellett egy napot, elmentunk meghoditani az Avalanche csucsot. Vagyis majdnem. Mert mikor 3 oraja gyalogoltunk, elertunk egy olyan magassagot, ahol nem ereztem tul jol magam. Korulottem meredek szikla es nulla novenyzet. Paulo probalt meggyozni, hogy majd fogja a kezem, de igy sem gyalogoltam orommel. Aztan visszafordultunk. Jol van , en a Kisalfoldon nottem fel, hegyet is csak kepen lattam sok ideig. :-D








Paulo keakat idomit


Nagyon hideg volt


Waka