A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. március 17., vasárnap

Szent Patrik-napi buli

A kedvenc ír ünnepem apropóján elhívtam magamhoz pár barátomat pálinkázni és magyar szalámikat enni.
A szlovák barátnőm érkezett egyedül időben, a második egy cseh fiú volt, a brazil lányok (akik 10 percnyire laknak  innen) érkeztek olyan 8 felé. A buli egyébként 5-kor kezdődött.
Jót beszélgettünk, nagyon ízlett nekik az eperpálinka, a szalámik és a magyar  Tokaji furmint is, amit hoztam. 7-en voltunk összesen, de igazából olyan 15 embert hívtam meg. Vettem 2 kg kenyeret és csomó megmaradt, le is fagyasztottam vagy egy kilót.
Utána taxival mentünk az egyik bárba. A zene nagyon jó volt. Fél évben egyszer belefér egy ilyen őrületes parti. A Szent Patrik nap amúgy is király.

Az egyik vicces momentuma az estének az volt, mikor a brazil lányok a chipshez Pirosaranyat ettek mártogatósnak. Nem minden nap lát ilyet az ember.

Kaptam a szlovák barátnőmtől Tátrateát, 52 %-os.

Szép üvegben

A kép magáért beszél: add hozzá forró teához és érezd a meleget. Jól jön a hideg napokon.