A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. március 19., kedd

Gazdasági válság. Hát, értem miért...

Ma itthonról dolgoztam, mert egy konferenciára szeretném megírni az absztraktot és itthon csendben könnyebb gondolkozni. (Én naiv azt hittem csönd lesz.)
Az egyik lakótársam és a barátja egész nap a konyhában döglött, netezett, közben ment a tv (pedig senki sem nézte) és hangosan beszélgettek.
Értem én, hogy diákok, de nekik

nem kell egyetemre járni?
nincs semmilyen motivációjuk, hogy esetleg egyetem mellett dolgozzanak és keressenek egy kis pénzt?

Persze biztosan vannak keményen dolgozó diákok is, de a legtöbbnek még eszébe sem jut, hogy keresne valami diákmunkát és ne a szüleit, nagyszüleit lejmolja le pénzzel.

Nem csodálom, hogy válság van itt. Ilyen demotivált fiatalokkal.

Én 16 éves korom óta dolgoztam nyaranta, egyetem alatt meg végig heti egy-két napot. A saját pénzemből vettem a számítógépem, mentem nyaralni stb. Pedig csak kérnem kellett volna...