A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. március 16., szombat

Márciusi couchsurfing vacsora

Tegnap volt a márciusi couchsurfing vacsora. Elég népes tömeg gyűlt össze, 23-an voltunk, zömmel cserediákok.

A részvevők listájának egy része

Én már ismerek pár állandó arcot, de mindig vannak újak. Két barátnőm is most jött el először.
A kaja nagyon finom volt és a pincérek is kedvesek.
Volt itt moldáviai, cseh, finn, szlovák, német és még nem tudom miféle nemzet.
Mindig a vacsora után cserélgetjük a helyeket, hogy mindenki ismerkedjen mindenkivel.




A vacsora után az egyik cseh fiú ír házibulijába ugrottam be. Nagyon nagy partihangulatban nem voltam, mivel elve munkából mentem és nálam volt minden cucc, laptop, kajásdoboz stb.
Egy partialbiban lakik, a három szintes ház felső két emeletén vannak a szobák (elég kicsik) és az alsó szinten vannak az üres szobák, amiben a buli van. Egyik hűtő tele volt sörrel.
Én nem tudnék ilyen albiban lakni, ez tényleg csak a non-stop bulizásról szól. Éjjel fél 2-re értem haza, elég uncsi volt a majdnem egy óra gyaloglás haza...

A többi couchsurfinges a CCB bárba ment brazil bulira. Nekem oda sem igazán volt kedvem menni. Hiába, öreg vagyok. :-D
Meg ma sokkal jobb Szent Patrik napi buli lesz nálam.