A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. március 21., csütörtök

Praxis és a házi sör

A Praxis egy étterem és söröző Santa Claran, a Mondego másik oldalána. Már egyszer voltam itt és azt éreztem, hogy igen, ez az ami például hiányzik Magyarországról.
8-kor találkoztunk a többiekkel és együtt mentünk oda. Elég népes társaság gyűlt össze, mindenki couchsurfer. Egy lengyel fiút nem ismertem csak, őt a magyar srác ismerte.
Nagyon jó hangulatban iszogattunk, én házi búzasört kértem citrommal. Isteni volt. Itt négyféle házi sörből lehet választani és egy zárt üvegajtó mögött meg is lehet nézni, hogy készül.
Azt hiszem minden hónapban egyszer szervezek egy ilyen sörözést.
Enni nem igazán éri meg, mert elég drága, de a sör, na, az szuper.
A pincérek is nagyon kedvesek voltak. Szerencsére mi még időben odaértünk,fél 9-re, mert olyan fél 11-kor már elég sok ember jött.

A csapet