A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. március 13., szerda

Első munkanap

Ma mentem be először az egyetemre a visszajövetelem után.
Sajnos senki nem dolgozott helyettem, de megvan az önállóságnak és annak, hogy most csak én csinálok HPLC méréseket a laborban.
Igazából olyan volt, mintha nem is mentem volna haza.
Imádom, hogy végre egyedül dolgozom és saját magam osztom be az időmet és a heti munkarendem. Nem bírom, ha korlátok közt vagyok és ha nem lehetek a magam ura. Jó, itt sem voltam rabszolga azért, de nehz volt, hogy nem tudtam előre, mit fogok csinálni a következő héten.
A szabadság még inkább lelkesít és még többet dolgozom, sokkal jobb hangulatban. Még mindig a mobil fázis összetételével "szórakozom", egy hetet adtam magamnak megtalálni a tökéleteset.

Pénteken megyek a márciusi couchsurfing vacsorára, szombatra pedig elhívtam pár barátomat magyaros partira. Van pálinkám, egy üveg borom, hoztam szalámikat meg lesz sport szelet.  Mini szendvicseket fogok készíteni, mivel csak 2 db tányérom van és amúgy sem itt kell jól lakni. Nincs is annyi kajám és nem is akarok eszméletlen összeget költeni a bulira. Utána elmegyünk a Bar Sevenbe, mert Szent Patrik napi ír buli lesz és imádom az ír zenét. Szóval jó kis hétnek ígérkezik.
Jövő héten fél-maraton. Hát... Meglátjuk.