A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. július 3., szerda

Lassan vége

A héten fejezem be a koffeines projekt másik részét, újabb egereket injekcióztam koffeinnel, hogy megnézzük az akut és krónikus koffeinfogyasztás hatását a metabolizmusra, mivel az előkísérletben (ami Karácsonykor csináltam) bíztató eredményeket kaptam. Nagyon kíváncsi vagyok az újabb eredményekre.

Párhuzamosan emellett csinálom a doktori munkámhoz is a kísérleteket. Elég sok időt eltöltöttem az optimalizálással, de hétfőn szuper kísérletet csináltunk. Most rendeletem újabb egereket, hogy nagyobb mintaszámmal is megismételhessük. Szóval jól haladnak a dolgok.

Emellett még mérek egy másik lánynak is, ő sejtkultúrákon dolgozik a Parkinson-kórral kapcsolatban.

Nagyon jó érzés, hogy már önállóan dolgozom, én optimalizáltam a mérési protokollt, szuper szinaptoszómákat készítek és imádom a HPLC-t.  :-)

I <3 HPLC!

Szeretnék maradni, mert nyár végén érkeznek speciális génmódosított egerek, amin jó lenne megismételni pár kísérletet.

Nem emlékszem, hogy belinkeltem-e már, de az első publikáció az itteni munkámból:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23638679

Én csináltam a HPLC mérést teljesen egyedül. Büszke is vagyok rá. :-P