A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. július 27., szombat

Indopakisztán étterem

Múlt héten Paulo meghívott egy (és azt hiszem az egyetlen) indopakisztán étteremben Coimbrában. Nagyon finomat ettünk, én és ő is a közepesen csípős csirkéből választottunk. Az övé jobban ízlett, mindig ez van. :-D Azt hiszem legközelebb megkérem, hogy nekem is ő válasszon. Nem is volt túlságosan drága, fejenként 13 eurót fizettünk. Közepese csípős volt, de nem éreztem nagyon. Kaptunk mellé csíkos rizst. Nem tudom hogyan csinálják, de fehér-piros, fehér-zöld és fehér-sárga csíkos rizs volt.

Ott láttam, hogy hét közben ebéd időben akár már 4,5 euróért is lehet menüt enni.
Kitaláltam, hogy pénteken Zuzanaval elmegyünk oda búcsúkajálásként. Jött még két munkatársam is.
Megint csirkét választottam, közepesen csípőset. Ez már csípősebb volt. A rizs normális rizs volt és kaptunk mellé chapatit. Benne volt a sör és a kávé is és én 6,5 eurót fizettem.

Jobban megéri itt enni ebédkor mert nagyjából ugyanazt a mennyiségű kaját innivalóval fél áron meg lehet kapni. Ráadásul ugyanazok közül lehet választani, amik közül délben is.
Szerintem többször el fogok jönni, mert érdekes kipróbálni ezt az ízvilágot is.