A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. szeptember 24., kedd

Úton

Épp a bécsi repülőtéren vagyok és van ingyen wifi, úgyhogy ki is használom a lehetőséget.
Azért Bécsből jövök, mert minimum 80 euróval volt kevesebb a jegy és Győrből még közelebb is van. Találtam egy transzfer járatot, amivel 4900 Ft-ért elhoztak. Igaz, már fél 10-re itt voltam, mert a kedvezményes utat rendeltem (de 3000 Ft-tal többet nem ér). Valószínű, hogy még olcsóbb így mintha személykocsival szüleim hoztak volna ki.
Egyébként egy személyautóval hoztak engem és még egy másik utast.

Tegnap már előre online becsekkoltam, szeretem kiválasztani a helyem jó előre, mert így szinte mindig ablak mellé ülhetek. Szerencsére nem volt gond, hogy két kézi poggyászom van és szerencsére azokat nem is mérték le. A nagy bőröndöm 22.2 kg volt otthon, ebből a szalámik, sajtok és a Piros Arany 3.5 kg. Tegnap négyszer pakoltam át a bőröndöt, mire elégedett lettem. Pont láttam egy videót a pakolásról és merítettem belőle pár ötletet.

A becsekkolás könnyen ment, könnyű eligazodni a reptéren, főleg úgy, ha már utazott többször az ember.

A rántott húsos szendvicsem is megmaradt, kettőt már be is pusztítottam. :-D

Párizsban szállok át, lesz egy órám. Remélem nem késünk és ott is pici körül tudok nézni. Mondjuk hallottam, hogy nagyon drága. A bécsit nem tudom, lehet kéne innom azért egy kávét, mert nagyon álmos vagyok. Alig aludtam este, pedig nem érzem, hogy izgulok.