A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. szeptember 13., péntek

Redondo, az új lakhelyem

Tegnap kiderült, hogy hol fog Paulo dolgozni. Nagyon szerencsés lehet, hogy kapott munkát, mert aki nem írta be, hogy az ország egész terültén dolgozna, az nem is kapott állást. Ő Redondoban fog újra tanítani, ott, ahol már 8 éve volt egyszer.
Nem igazán örült neki, mert ez egy nagyon pici város és szinte semmi sincs. Nekem elég nehéz lesz így állást keresni ott, most azon gondolkozom, hogy az évorai egyetemen milyen lehetőségek lennének.
Mivel én nem szeretnék tőle távol élni, így lehet hogy vidéki lányka leszek. Most azon töprengek, hogy milyen online melót tudnék csinálni.
Így most az is biztos, hogy lesz bőven időm megírni a cikkeimet és a doktorimat is. és hát megtanulni portugálul Aztán valami úgyis mindig lesz.
Én nem hiszek a hosszan távon fenntartható távkapcsolatban.  Már nagyon jó lesz visszamenni.
A vicces az, hogy Pauloval az első hétvégi kirándulásunk pont ezen a részen volt és nagyon jól éreztük magunkat. Vadkempingeztünk, egy csodaszép réten piknikeltük, étteremben marhasztéket ettünk. Most lesz időnk alaposan kiismerni a vidéket. Vagyis nekem, mert ő már elég jól ismeri.

Redondo felé


Évora
Lehet sokan hülyének tartanak, hogy kimegyek oda, a nagy semmibe, ahol még igazából kutatásra sem sok a lehetőség. De szerintem nem az a legfontosabb, hogy jó melónk legyen és sok pénzünk, hanem hogy azokkal legyünk, akiket szeretünk és jól érezzük magunkat velük.
Rengeteget beszéltünk erről és megpróbáljuk itt. Aztán majd kiderül.