A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2014. szeptember 19., péntek

A nem kert injekciok

Szerdara volt idopontom a hazi orvoshoz, mert mielott mas orvoshoz menne az ember, a hazi orvostol kell beutalot kerni. Meglepodtem,hogy milyen sok dolgot csinalnak itt a haziorvosok. Ok vesznek peldaul citologiai mintat is, amit aztan magunknak kell elvinni egy laborba analizisre.
Az en aktualis hazi orvosom (akinek volt szabad idopontja) egy nagyon kedves no, olyan 30-35 kozotti lehet es beszelt angolul. Persze azert felkeszultem a portugal szavakbol de igy egyszerubb volt. MEgkerdezte, hogy mikor kaptam utoljara oltast. Hat, az meg altalanos iskola vegen volt.
Itt tiz evente kotelezo a tetanusz oltas es mivel en laborban dolgozom, igy meg fokozottan.
Aztan atmentem a (nem kert) oltasomert es az olto orvos vagy nover meg adott MMR oltast is. Ami harom dologra jo. A vicces az volt az egeszben, hogy majdnem a Bibiliara kellett eskudnom, hogy feleven belul nem szeretnek gyereket es hogy nem vagyok terhes most. Es hogy miert nem szedek fogamzasgatlot, mert igy nem fog beoltani. Nekem tokeletes lett volna, ha nem olt be, mivel akkor meg azt sem tudtam mi az MMR oltas. Mondjuk o sem mondta el, mikor rakerdeztem.
Mar majdnem ott voltam, hogy szolok, hat, en nem is kertem, de aztan addigra fogtak akarom es beoltottak.
Most meg be van duzzadva, mivel nem tettem ra jeget, mert buzgomocsing modjara visszamentem meg a kieso 2 orat ledolgozni.

Vegul is orulok, hogy kaptam tetanuszt, a masik oltas meg, hat, egye fene.