A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2015. július 13., hétfő

Az elso nem hivatalos terepfuto versenyem

Paulo az egyik a harom hivatalos portugal terepfuto biro korul. A hetvegen is biro volt egy versenyen es en is vele mentem. Meg soha nem probaltam ki a terepfutast. A biroknak egy nappal a verseny elott ellenorizniuk kell az utvonalat, hogy egyertelmuen es jol van-e jelolve. Ezen a versenyen harom tav volt, 18 km, 35 es 64. Osszesen tobb mint 900 indulo volt, a 64 km-en olyan 150. Igazabol ez egy olyan terepfuto verseny volt, amit skyrunningnak neveznek. Az a kulonbseg, hogy itt tobb szintemelkedo van es kevesebb az aszfaltos ret. Kellett futni patakban, erdei osvenyen.
Elsore 25 km-t tudtam teljesiteni, de annyira megszerettem, hogy szeretnek elkezdeni komolyan edzeni ezekre a versenyekre. Paulo lesz az edzom. :-D Egyebkent van mit, mert a futas felfele nehezen megy es a terdeimet is edzeni kell a lefele menethez. Meg nem cipeltem a cuccot, ami igy nem szabalyos, de buszke vagyok magamra. Most megyunk majd terepfuto cipot venni nekem. :-P