A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2015. április 25., szombat

Harmincadik szuletesnap

Mult heten szombaton volt a harmincadik szulinapom. Nem kulonosebben keszultem, de megprobaltam raquejaibol turotortat kesziteni. Nem sikerult mert bar telenyomtatam habfixszel es hasonlokkal, nem lett kemeny. Egyebkent jol telt, Paulotol kaptam egy vas biciklit (dekoracio). Meg egy honappal ezelott, a fekete diszno fesztivalon latta es megbeszelte a novel, hogy ne adjak el. Jol titokban tartotta, hetfon ment el Evoraba erte, hogy ne deruljon ki. :-D Meg akartunk viragot is venni, es mikor miattam penteken elmentunk megnezni, hogy van-e az a virag, amit szeretnek, akkor o mar reg tudta, hogy nincs. Ezert is szeretem, mert nem utolso percben veszi hirtelen az ajandekot. :-D
A szomszedban szuletett egy kis szamar, akit Mozesnek neveztem el. Ot mentunk volna megnezni, de az anyja nagyon felti, igy csak messzirol lattuk a fulet.
A szomszed bacsitol pedig kaptam egy elo csirket meg 30 tojast. Szoval Paulo levagta elte elso csirkejet. En meg kiskoromban sokat segitettem anyunak csirket pucolni, ugyhogy eleg jol ment a szetszedes.

Azert egy gyors bringazas meg belefert. Pont a szulinapomra nyiltak ki a lila viragok. :-D





Mozest keressuk