A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2014. március 17., hétfő

A workshop ahol nem is kellett dolgozni

A kulfoldi fesztival kereteben harom hetvegen van etelkeszito workshop. Elmentem az elsore, ami roman es holland volt.
Es nagyon nagy csalodas. Mar eleve az is furcsa volt, hogy delutan negykor kezdodik es a kostolas 5-kor volt. Gondoltam, hogy biztos elokeszitenek sok mindent, de azert lesz nekunk is valami csinalnivalo.
Hat nem volt. Mikor odaertem minden el volt keszitve. Az meg nem is lett volna baj, hogy senki nem beszelt angolul, mert a kajaneveket egesz jol tudom. Plusz a roman etelek felet ismertem, mert vannak Magyarorszagon is. Volt pl. almas pite, kakaos bejgli, fasirtgolyo, fasirt, toltott kaposzta de paradicsomos martassal. egyetlen egy dolgot mutattak meg, egy holland almaspiteszeru sutemenyt.
Kevesebb mint fel ora utan leleptem, nagyon nem ereztem jol magam... Azt hiszem az eheti nem megyek, igaz az delelott lesz. De az az erzesem, hogy csinalni ugysem hagynak semmit, csak nezhetjuk. Az meg nem workshop.

Egyedul az lett volna, hogy talcakra kirakjuk a kesz sutiket. En meg nem sutipakolasra mentem. Raadasul meg szalvetat sem tettek ala, ugyhogy eleg gusztustalanul nezett ki a kopott, piros menzas talcan a kaja,

Nem baj, jovore lesz magyar is es mindenki gyarthatja a dolgokat. :-D