A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. június 21., péntek

Sült malac

Szerdán elmentünk sült malacot enni. Nagyon híres itt, főleg Melhadaban, ami Coimbrától kb. fél órányira van. Mi Coimbra egyik szélső részéhez mentünk, ahol a legjobb a malac. Alapjában véve én nem szeretem a disznóhúst, de meg szerettem volna kóstolni.

Mellé egy pezsgőszerű italt ittunk. Nem olyan erős mint a pezsgő, nincs benne annyi buborék. Nekem ízlett.
A malacot lehet kilóra rendelni, 30 euró 1 kg. Odaérkezésünk után 5 perccel már ehettünk is, nagyon gyors volt a kiszolgálás és az étterem is modern. A végén a számlát iPaden mutatták meg, ami nekem nagyon tetszett, mert nem nyomtatnak feleslegesen papírt, amit 30 másodperc után úgyis kidob az ember.

A malac nagyon finom volt, ropogós volt a bőre és puha a húsa. Nem mondom, hogy a kedvencem lett, de egyszer-kétszer meg tudom enni egy évben :-)