A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. augusztus 23., csütörtök

Buddy

A napokban kaptam egy e-mailt a coimbrai Erasmus irodából, amiben megírták  a mentorom (ott budddy) nevét és e-mail címét. Mivel elég fáradt voltam, így nem írtam nemi egyből. Viszont este már várt egy levél tőle.
Most lesz másodéves MsC-s biokémikus. 5 évvel fiatalabb mint én és mikor elkezdtünk chatelni magyarul köszönt és írt péár magyar szót. Azt hittem, hogy volt itt cserediák, de az ottani magyar diákoktóül tanulta. Tavaly 3 mentoráltja volt, idén 6. Elég vegyes a társaság, lesz indiai, amerikai, etióp meg én.
Mikor megláttam a képeit, olyan ismerősnek tűnt. Ami két okból lehet a: minden portugál ugyanúgy néz ki, b: hasonlít vkire.  Egyébként hasonlít C. Ronaldora. Meg is írtam neki és bár szerinte nem, de azért örült neki.
Sportos fiú és beszélgettünk róla, hogy én is és sajnos nem igazán fogok tudni ott biciklizni. Ajánlotta is a konditermet, ahová jár. Igaz picit drága. MAjd meglátjuk.
Nem mellesleg az óceánpartról származik Aveiroból és két házuk közül egy  parton van. Remélem meghív majd magához, mert nagy tervem kimenni az óceánhoz.