A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2016. március 18., péntek

Terepfutóverseny Estremozban

Múlt héten terepfutóversenyre mentünk a szomszéd városba. Paulo a 30 km-es távra , én a 17 km-esre neveztem be. Busszal vittek el a kiindulási ponthoz, a cél pedig a város főterén volt. Paulo távján kb. 150 induló volt, az enyémen pedig 340. Kaptunk egy pólót ajándékba. Itt van két kép, amit a városháza készített.



Ott futok a sapkában.
A távot 2 óra 15 perc alatt teljesítettem. Ami nem rossz, azt hittem nem leszek 2 és fél óra alatt. Előtte nem is edzettem túl sokat. 211. lettem, a senior nők között pedig a 19. Majdnem 8 km/ órával futottam, ami jó. A terepfutóversenyeken nehezebb a futás mint a sima szfalton mivel itt vannak húzós emelkedők is.  Paulo 3 és fél óra alatt teljesítette a 30 km-t.
Holnap megyek egy keményebbre, 21 km és nagyobb szintkülönbség.