Írtam még decemberben, hogy el kellett mennem a fogorvoshoz
kiszedetni a bölcsességfogamat. Akkor ne írtam le a biztosító nevét, akiknél
kötöttem, mert azt gondoltam, ha kiderül az eredmény, majd akkor.
Nos, elfogadták a kérelmemet és visszakapom a kezelés árát
euróban.
Még sosem volt semmilyen ügyem a biztosítóval, mindig kötök,
de szerencsére eddig nem kellett élnem is a „jogommal”.
Azért ezt a biztosítást választottam, mert viszonylag olcsó,
de mégsem a legolcsóbb, a sürgősségi fogászati kezelés benne van. Egy alap
biztosításnak jónak tűnik. Mivel 5 hónapra kötöttem, azért ez már elég nagy
összeg.
Mikor kiderült a fogproblémám, utána olvastam a teendőknek. Az
is szimpatikus volt, hogy érthetően és egyszerűen van leírva mit kell tenni.
A telefonos ügyintéző hölgy is nagyon kedves volt, még
vissza is hívott a portugál számomon, hogy ne kerüljön sok pénzbe nekem. Az
adatfelvétel egyszerű és gyors volt.
Postán adtam fel a papírokat Karácsony előtt és ár január
közepén megkaptam a levelet, hogy elfogadták a kérelmem és 15 napon belül
utalják a pénzt.
Mivel ilyen pozitív élményben volt részem, a következő 5
hónapra is náluk fogok kötni.
Egyszerű és gyors ügyintézés, emberi bánásmód.
A biztosító pedig a z Uniqa volt és a TravelHelp Standard biztosításuk.
Ez itt a reklám helye.
UI: A bejegyzést nem támogatta senki, ez a saját véleményem és tapasztalatom. ;-)